söndag 9 december 2012

Glöggparty och skånebesök

Lördagen bjöd på ett fantastiskt vackert vinterväder, solen sken från en klarblå himmel. Vid tvåtiden hämtade jag Anita för vidare färd till Gustavsberg där Lena med familj bjöd på glöggparty. Simon med familj åkte med Lennart.

Vi hade några fina och trevliga timmar hos Lena som tillsammans med döttrarna hade bakat och pysslat. Bl.a hade Jennifer gjort ett fantastisk fruktfat som jag glömde att fotografera.

Stefan hade körkonsert så han var inte med på den trevliga samvaron.

Gustavsbergs kyrka


Jag var hemma igen strax före sex och en timme senare hämtade jag mitt kusinbarn Jörgen med familj vid T-banan. De var i Stockholm på ett kort besök och i fredags kväll var de på en julkonsert på Globen. Vi åt middag och hade en mycket trevlig kväll som avslutades med att jag körde dem till T-banan.

1 kommentar:

  1. Det var ett mycket trevligt släktmöte hos dottern med familj. Synd att Isa med barn och sambo fick förhinder (lätt hänt med två så små barn).

    SvaraRadera