torsdag 13 december 2012

I väntan på bussen

Efter lunch gick vi iväg till sista jympapasset för i år och när det var klart lånade jag Stefans busskort för jag skulle till Centrum för att uträtta några småärenden. När det var klart så var det bara att vänta på bussen för att komma hem (eller ganska så nära i alla fall). Och vad gör man när man väntar och inte har någon att prata med. Jag roade mig med att fotografera några cyklar som nog stått ett bra tag i snön. Syrran fotograferar gärna parkbänkar i olika skick och jag blev glad när jag hittade en liten egen nisch med dessa cyklar.

 Korgen framtill har börjats användas som papperskorg.

 Kommentarer överflödiga


1 kommentar:

  1. Bra tema - det finns många översnöade cyklar. Även jag har fotat cyklar, bl a samma som på de på två sista bilderna, men då var de inte lika snötäckta!

    SvaraRadera