onsdag 5 december 2012

Innesittardag

I dag har jag inte varit utanför dörren. Jo, förresten det har jag visst. Jag gick ut en liten stund för jag skulle ta några bilder. Det är fantastiskt att det kan komma så mycket snö på så kort tid.

Jag skulle åkt in till stan för att träffa några kompisar och äta middag men jag avstod för gångvägen upp till Farsta var inte plogad. Stefan hade ett ärende till centrum och han kunde konstatera att det inte var att rekommendera att gå den vägen så jag beslutade mig för att stanna hemma.

I går hade vi lille L här och han var på ett strålande humör utom den timme när motorhuven till hans lilla legobil var försvunnen. Strax före lunch hittade Stefan den och då blev han glad igen

 Stefan har fått en "black" om foten

 Koncentrerad på uppgiften att fixa eftermiddagskaffe

 Massor med snö har yrt upp på fönstren

 Skapliga mängder snö på kort tid


1 kommentar:

  1. Ja, nu har vi fått mer snö än vad som är mysigt. Vacket ändå med den vita orörda snön. Fina bilder, särskilt den där lillkillen fixar fikat!

    SvaraRadera