måndag 14 januari 2013

Vinylskivor

Nu har vi gjort oss av med massor med vinylskivor. Vi rensade ut förra veckan och ca 70% har nu fått andra ägare. Merparten lämnade vi till Läkarmissionen i Vällingby tillsammans med en hel del stenkakor och lite kläder och böcker. Hoppas att grejerna får nya ägare och att det bidrar till Läkarmissionen arbete i världen.

Tänk vad skönt det är när man äntligen fattat beslutet och släpper taget om sånt som man samlat på sig och faktiskt aldrig använder.

Jag har fler ångestladdade beslut att ta när det gäller saker som jag inte använder men inte bara vill göra mig av med utan vidare. Mitt dragspel är ett sådant exempel, men det är kanske lika bra att jag försöker lära mig spela på det.

1 kommentar:

  1. Min kära fru sorterar ut allt vi inte har använt de senaste 3 åren. Så beställer hon container.. Det skal sägas, hon går rett hårt till verket.

    SvaraRadera