måndag 18 februari 2013

En vecka

Nu är det ganska så precis en vecka sedan jag opererades (så när som på en timme). Jag har varit ganska så trött och orkeslös under vecka som gått. I lördags var vi i stan hos Stefans brorson med familj, men det var en rejäl pärs att ta sig dit. Jag orkade knappast inte gå mer än några hundra meter förrän jag var totalt slut. Vi hade en trevlig kväll med god mat och mysigt umgänge. På söndag skulle vi på ett 4-årskalas i Hässelby men jag avstod för jag kände mig så ofantligt trött. Stefan fick åka själv och jag var hemma och vilade mig.

I dag är jag superpigg. Vi har tagit en liten promenad och det kändes bra och det är ju fantastiskt att det vänder helt plötsligt på ett dygn. I morgon räknar jag med en lite längre promenad, det är ju tisdag och våran barndag så det blir som vanligt ett besök hos djuren. Men jag kommer inte att köra barnvagnen för det blir för tungt för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar