söndag 10 februari 2013

Packad och klar

Nu har jag packat en liten ryggsäck med det som jag behöver för min sjukhusvistelse. Så nu väntar jag bara på att det ska bli morgon så jag får ge mig iväg. Jag ska vara på Ersta kl 13:00 och operationen lär väl bli på eftermiddagen någon gång.

I går när jag kom hem efter att ha letat igenom alla butiker i Farsta efter lämplig morgonrock och inte hittat något bestämde jag mig för att ta med min stora maffiga frottérock. Men.......så gjorde jag ett fynd i min garderob där jag hittade jag en hellång lite silkig rock som jag köpte i New York 1990. Jag trodde att jag hade gjort mig av med den eftersom jag aldrig använder den. Tur att jag inte köpte någon i går. Jo, det gjorde jag faktiskt men efter 10 minuter ångrade jag mig och gick tillbaka till butiken och backade köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar