fredag 26 april 2013

Underhållning

I går var Stefan inbokad på en spelning tillsammans med några kompisar på Fatimaunionen på Söder. Spelningen skulle börja klockan ett och jag följde med för det är roligare att komma ut lite än att sitta ensam hemma. Vi tog bilen till Farsta strand och sedan pendeln därifrån.

På väg till spelning

Stefan hoppade in som gästartist och de hade inte repeterat tillsammans men han var med på de låtar han kunde och så ville arrangören att Stefan skulle spela några stycken på piano. Det gick bra och publiken var nöjda. Även jag sjöng några låtar, först Capri med Stefan på piano och sedan Gässen flyttar av Dan Andersson och då spelade Stefan dragspel. Det var kul fast det kom lite hastigt på. Publiken applåderade snällt och efteråt kom en tant fram och sa att jag sjöng så bra fast det tycker jag inte själv. Lite modig tycker jag nog att jag är.



  Soundcheck



1 kommentar:

  1. Strongt gjort, men du brukar väl inte vara rädd av dig!

    SvaraRadera