måndag 8 juli 2013

Stiltje

Här i vår lilla hörna av världen händer inte så mycket nu. Vi går väl knappt på halvfart och tar det väldigt lugnt efter allt jobb i samband med flytten.

I lördags cyklade vi till Farstabadet och hade fika med oss. Stefan tog ett dopp men jag stannade på stranden men jag ångrade att jag inte hade tagit med mig badkläder för det var väldigt varmt. I stället satt/låg jag fullt påklädd (dock i lätta kläder) som den tant jag är. Vi hade korsord med oss och vi fick besök av en liten krabat som ville hjälpa till. Det var svårt att få en bra bild för han förflyttade sig snabbt med sina många fötter.

 Månne det vara en tusenfoting?

I går hade vi besök av en väninna och vi intog en härlig sillunch på balkongen. Det var första måltiden på balkongen, tidigare har vi bara fikat där. Det var en mycket trevlig dag och vädret var skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar