onsdag 7 augusti 2013

Barndag

Eftersom det varit semestertider har det gått nästan en månad sedan vi hade Laurin hos oss men nu har vi haft honom hos oss igår. Vi var ute en stund på förmiddagen, först på en lekplats och sedan gick vi till en större gräsmatta där han bl a spelade fotboll med Stefan en stund.

 Vem tar bollen först?

Efter lunch var det dags för Stefan att åka in till Sös för en rutinundersökning så jag var själv med gossen några timmar. Han har slutat sova mitt på dagen och jag ville inte vara ute med honom cyklande. Om det händer något är det bra att vara två. Vi tog i stället tunnelbanan till Farsta där jag handlade lite middagsmat. Att åka tåg tyckte han var kul och han ser verkligen förväntansfull ut där han sitter.

 Spännande att åka tunnelbana

Inne i butiken tog han självklart tag i kundkorgen och visst fick han dra den och han fick lägga ner det jag handlade i korgen.

Stolt och glad kille som drar kundkorgen

Vi tog tunnelbanan hem igen och så lekte han med tågen och när Stefan kom hem blev det fika och fruktstund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar