måndag 5 augusti 2013

Egen säng

Trots att vi har haft en jättebra vistelse i Dalarna och upplevt mycket bra musik var det var skönt att komma hem igen och få sova i egen säng. Vi har hemma vid tvåtiden och det var inte speciellt mycket trafik så körningen flöt fint.

Väl hemma blev det uppackning och tvätt. Jag åkte och handlade så vi fick en bra middag i går kväll. Det har ju blivit lite si och så med maten under veckan.

Jag köpte en ny kamera precis innan vi åkte och jag har fotat en hel del med den och de flesta bilder som lag lagt ut på bloggen är tagna med den. Jag är nöjd med kameran men det är några saker som inte fungerar som jag vill. Främst batteriindikatorn som hela tiden visar full laddning för att helt plötsligt bara dö. På mobil och datorer kan man ju se hur mycket kräm som är kvar. Jag ska köpa ett reservbatteri och en extern laddare så jag inte står där och vill ta en bild och inget händer. Och så ska jag fortsätta att testa de olika funktionerna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar