tisdag 20 augusti 2013

Tandläkar- och lekparkparksbesök

I söndags förmiddag upptäckte jag att jag tappat en liten flisa i en framtand. Inte mycket men ett jack synes tydligt och det kändes inte behagligt. Jag bestämde mig för att ringa tandläkaren och jag fick tid i dag på förmiddagen. Jag är glad för att jag gjorde det, så nu har hon snyggat till det och det räckte med en putsning.

När jag kom hem satt Stefan och Laurin och läste Bamse. Efter lunch tog vi tunnelbanan till Hökarängen och gick (gossen cyklade) till Starrmyrans gård. Tyvärr har inte hästarna och getterna kommit tillbaka från sin sommarvistelse men hönsen och tupparna fanns på plats och så en kanin.

Rutschkanan som finns där gillar gossen och även några av de andra attraktionerna bl a karusellen.
Åka på mage genom röret är tydligen jättekul och så vet vi att han gillar att hoppa.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar