onsdag 13 november 2013

Långholmen

Strax före nio i morse träffades syrran och jag för att ge oss ut på fotoexpedition. Härligt väder med strålande sol och glada i hågen åkte vi till Långholmen. Vi hade en trevlig dag men vi lyckades inte få till några bra bilder till kursen. Svårt att få både oskarp för- och bakgrund med ett skarpt huvudmotiv däremellan. Resultatet blev ofta att allt blev suddigt. Här kommer några helt vanliga bilder från promenaden.



 Västerbron


 På väg att landa på Bromma

 Stadshuset

 Syrran fotograferar Västerbrons konstruktion



Högalidskyrkan

När vi kom hem var det dags för lunch och efter det åkte jag in till stan för att inhandla ett par bra vardagsbyxor för mina urtvättade och lite för stora byxor som mest liknar "hiphopbrallor" behöver ersättas med något nytt. Men jag hittade inte något som föll mig i smaken.


1 kommentar:

  1. Kul att vara ute i sällskap med dig :). Nu ska jag ta mig samman och fixa ett inlägg på min blogg (om jag inte somnar först).

    SvaraRadera