fredag 31 januari 2014

Veckans fönster 254

Textat



12 kommentarer:

  1. Får hoppas huset ska renoveras först innan någon flyttar in, annars är det riktigt bra ventilering. Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. väldigt lyxigt utan fönster!

    SvaraRadera
  3. Ett fint gammalt hus, men lyx kanske inte är det första man tänker på när man ser det..

    SvaraRadera
  4. Jo, säger som Hanna, man får hoppas att det blir renoverat först. Ser spännande ut.

    SvaraRadera
  5. Väggen ser väldigt italiensk ut, men jag förstår av texten att så är det inte alls.

    Hjärtligt välkommen till Veckans fönster! Dig har jag inte sett delta tidigare. Tror jag, men jag kan minnas fel för det är ju ett par år som jag drivit Veckans fönster och många deltagare har kommit och gått. :)

    SvaraRadera
  6. Hahaha, jag undrar vad det är för lyx som gömmer sig bakom de där väggarna! Fasaden kanske bara är kamouflage... Charmigt ser det ut, men knappast lyxigt...

    SvaraRadera
  7. Skenet bedrar, gissar att renovering pågår men just nu ser det rätt ruffigt ut!

    SvaraRadera
  8. Hmmm, här undrar jag var lägenheten är??? Kul bild!

    SvaraRadera
  9. Kul bild... man får lite att fundera över... :)

    SvaraRadera
  10. Undrar också om dessa lyxiga lägenheter finns i detta hus ... ser inte så jättelyxigt ut.

    SvaraRadera
  11. Jo då... pensionatet finns nog kvar - det fanns i alla fall kvar förra sommaren då bilden togs...

    SvaraRadera
  12. Fin bild till veckans fönstertema.

    SvaraRadera