onsdag 5 februari 2014

Onsdagstema 199

Nedhängande



Fler Nedhängande bilder finns här

9 kommentarer:

  1. Vilken läcker bild med den blå himlen jag skulle inte våga sitta i korgen;-) men den kanske bara är för gods.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna byta plats med en av gubbarna i den hängande korgen! Tänk att få sväva högt ovan markytan ... :)

    SvaraRadera
  3. Åhh, älskar den här bilden, vilken dröm att få sitta i den korgen!

    SvaraRadera
  4. Läcker bild !! Funderade på samma sak för här vimlar det av lyftkranar och gubbar i korg ;-)

    SvaraRadera
  5. Hm, jag är glad att jag fått stanna på marken och titta upp, höjdrädd som jag är :0)

    SvaraRadera
  6. Oj, det ser lite läskigt ut med den ovanför dig där du står och fotar. Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  7. Oj så häftigt att hänga där!
    Fint foto!

    SvaraRadera
  8. Där skulle jag inte vilja hänga
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  9. Huva, det ilar i magen bara man ser bilden ... skulle inte vilja vara där uppe. Fin bild med det blåa i bakgrunden.

    SvaraRadera