söndag 27 april 2014

Planering

Jag har varit ensam hemma några dagar när Stefan varit på körinternat. Jag har då passat på att planera kläder inför dels Budapest/Wienresan och USA resan veckan efter. Det har blivit en hel del kläd- och persedelvård bestående av tvätt, strykning och sömnad.

Jag kollar väderrapporterna varje dag och det varierar från strålande sol till regn- och åskskurar. I Wien verkar det inte så lysande just nu för det dagar vi är där men det kan ju ändras. Det gäller att packa klokt och nu har jag lagt fram de kläder jag ska ha på och med. Jag tror inte att jag har varit ute i så här pass god tid inför någon resa.

Strax efter lunch idag åkte jag in till stan för att lämna lite kläder till Myrorna. Jag hade kollat öppettiderna på deras hemsida, men inte sjutton hade de öppet så jag fick åka hem med kassen igen. Det blir ett nytt försök i morgon eftermiddag.

Häromdagen träffade jag på dessa vackra blommor.


Violer


1 kommentar:

  1. Det är mycket att stå i, inte bara en resa utan två! Vacker viol!

    SvaraRadera