måndag 5 maj 2014

Försmak av sommar

Anita och jag har varit på en mycket trevlig resa till Budapest och Wien. Resan var anordnad av PRO och det var ett gäng glada pensionärer som startade resan på tisdagen den 29 april. Allt har fungerat bra och det är så många intryck på kort tid så det enda jag säger är att det varit en toppenresa och Anita och jag har verkligen haft roligt. Det känns som vi varit borta längre än fyra dygn. Vi gjorde två övernattningar i Budapest och två i Wien. Jag kommer inte att skriva någon reseskildring men här kommer några bilder som visar vilken ljuvlig tid vi går till mötes.


 Röda kastanjer

 Vit/rosa kastanj

 Utanför västra tågstationen i Budapest

 Del av parken i Schönbrunn i Wien

 Rosorna blommar




1 kommentar:

  1. Sköna bilder från resan! Allting var jättebra (utom viss mat) och jag är mer än nöjd. Jag har bara börjat gå igenom bilderna, orkade inte fortsätta utan det blev släktforskning istället :)

    SvaraRadera