måndag 9 juni 2014

Helgen som gick

På lördag eftermiddag kom Stefans bror och svägerska till oss på fika. Härligt väder så vi kunde sitta på balkongen och ha det skönt och prata i lugn och ro. Dom hade med sig fina blommor och det var trevligt för jag har ännu inte riktigt kommit mig för att köpa själv.

Vi visade också ett urval bilder och bilder och några videoklipp från USA resan. Det känns som det var så längesedan men det var den 10 maj som vi åkte så det har inte gått en månad ännu.

Nu blev det lite trevligare på balkongen

På söndagen kom systerdotter Eva och hennes Patrik och hämtade min säng som jag köpte för ett år sedan. Sängen var ett felköp, för stor för rummet och idag kommer min nya säng att levereras. Hoppas att jag kommer att känna mig tillfreds med den.

1 kommentar:

  1. Fin balkongblomma, har själv lutat åt något liknande.

    SvaraRadera