måndag 9 juni 2014

Ny säng

Idag fick jag min nya säng och den är jätteskön och passar mycket bättre in i rummet. Dessutom är den mer lagom till mig, den andra var onödigt stor. Leveransen skulle vara mellan 12:00 och 15:00. Ungefär vid halv två kom dom med sängen och fixade. När killarna hade åkt såg vi att den ena hade glömt sina solglasögon så jag försökte ringa möbelfirman, jag ringde flera nummer med ingenstans får man prata med någon människa. Då skrev jag ett mejl till dom och Stefan åkte och handlade.

 När Stefan kom tillbaka hade ingen hört av sig så vi packade ryggsäcken med fika och styrde kosan mot strandpromenaden. Men när vi kommit några 100 meter så ringde leveranskillen och sa att han kunde komma och hämta solisarna om 20 minuter. Vi vände om och gick hem och fikade på balkongen istället. Det gick ju bra det också, vi hade det riktigt skönt men någon promenad blev det inte.

1 kommentar: