onsdag 19 november 2014

Härlig novemberpromenad

Äntligen kom vi iväg på en lite längre promenad, vädret var riktigt skönt och solen sken. det är inte många soltimmar som vi fått njuta av under november. Och så har jag dragits med en seg förkylning som tagit mycket på orken. Nu är det bara att börja bygga upp konditionen igen. Tänk att det går så snabbt att tappa konditionen. det stämmer verkligen att den är en färskvara. Dock känner jag mig lite yrslig så jag tog tillfället i akt några gånger och satte mig och vilade på några av de bänkar som finns vid strandpromenaden.

Här kommer några bilder från dagens övning.

 Solen finns

 En ensam koltrast bland de vissna löven

 Och så denna vad jag tror är en EU-moppe som
polisen verkar vara intresserad av

 Både Stefan och jag hade kamerorna med

 Den ekan tror jag inte är speciellt sjöduglig

 Farbrorn försöker få en gädda på kroken

Sol och blå himmel

1 kommentar:

  1. Skön promenad OCH i stort sett de bilder (moppen och ekan) jag själv fångade i lördags!! Men du hade blå himmel .....

    SvaraRadera